Kulit Cantik Dengan Gula Gula Magic

Gula Gula Magic adalah makanan tambahan yang berasaskan coklat, apel dan susu kambing sebagai bahan utama bersama campuran makanan sunnah seperti Kurma, Appricot, Madu, buah delima sebagai perisa tambahan bagi memberi khasiat yang lebih berkesan pada pengguna. Disamping itu, bahan tambahan bagi semua perisa ditambah lagi dengan kolagen bagi membantu kulit lebih cerah, anjal dan bermaya sepanjang masa. Fungsi utama kolagen adalah untuk pembentukan dan pembaikan sel kulit dan tisu badan.

Terdapat 3 perisa dalam setiap botol dan setiap botol mengandungi 30 biji. Gula Gula Magic sesuai di makan bagi lelaki dan perempuan dari peringkat awal remaja, dewasa hingga yang telah berusia. Amat mudah, hanya ambil satu biji pagi sebelum sarapan dan satu biji lagi sebelum tidur.

Fungi setiap perisa akan memberi faedah yang berlainan untuk tubuh badan yang mana ianya akan memberi kecerdasan dan dapat menolong membaik pulih kulit, membantu peredaran darah dan juga penghadaman. Bahan bahan yang terdapat pada Gula Gula Magic adalah sumber yang amat diperlukan oleh tubuh untuk kekal sihat dan cantik sepanjang masa. Boleh didapat bukan sahaja di dalam Malaysia tetapi juga di Singapura dan juga Brunei.

Khasiat Gula Gula Magic
✔ Anti stress
✔ Mencerahkan,melicin & menegangkan kulit
✔ Mengecutkan jerawat dan tona kulit lebih sekata
✔ Mengurangkan kulit berminyak
✔ Mengurangkan segugut
✔ Melancarkan kitaran haid
✔ Menegangkan payudara
✔ Menjadikan bentuk badan lebih ramping
✔ Membuang lemak yang berlebihan
✔ Menambahkan susu ibu
✔ Melawaskan pencernaan
✔ Menguatkan ingatan
✔ Melebatkan rambut 

Gula Gula Magic hanya berharga RM49.00 (Semenanjung Malaysia) RM53 (Sabah Sarawak)

No Telefon : 012  259 8815

xoxo

Post a Comment

0 Comments